restauracje-pizzerie-kolobrzeg-wczasy-nad-morzem-w-kolobrzegu-dla-rodzin-z-dziecmi

Pizzerie i restauracje Kołobrzeg czyli gdzie dobrze zjeść nad morzem

My wczasy nad morzem mamy już za sobą. W tym roku wybraliśmy się z dziećmi do Kołobrzegu. Nie żałujemy, było cudownie a to miasto tak nas zauroczyło, że będziemy tam wracać. Pizzerie i restauracje Kołobrzeg ma liczne więc jeśli i Wy wybieracie się tam na urlop, zapraszam do zapoznania się z moją opinią, gdzie można dobrze i smacznie zjeść w Kołobrzegu. Taka wiedza na pewno Wam się przyda bo oferta pizzerii i restauracji jest szeroka.

Bar Syrena , ul. Zwycięzców 11.

Niepozorny z zewnątrz bar, a serwuje pyszne obiady w przystępnych cenach. Bardzo miła obsługa, duża i czysta sala. Zamówiliśmy dla siebie placek po węgiersku i zraziki wieprzowe w sosie pomidorowym z ziemniakami i surówką a syn zażyczył sobie naleśniki z serem, polane śmietanką, czekoladą i frużeliną wiśniową. Byliśmy ok. godz. 16 więc ruch był niewielki. Co za tym idzie czas oczekiwania na obiad stosunkowo krótki- ok. 10 minut. Dania wyglądały bardzo apetycznie. Były gorące i przepyszne. Mój placek po węgiersku tak duży, że tylko z pomocą synka dałam radę go zjeść. Był to chyba najlepszy placek jaki jadłam. Za te 3 dania zapłaciliśmy 44 zł więc moim zdaniem nieźle. Polecam!

restauracje kołobrzeg w kołobrzegu domowe obiady gdzie dobrze smacznie tanio zjeść opinie nad morzem

bar Syrena

Pierogarnia Lepirożek , ul. Kniewskiego 23/13

Nazwa sugeruje, że znajdziemy tam pierogi. Są pierogi, owszem. Nawet duży wybór pierogów z przeróżnymi farszami. Pachną i wyglądają mega apetycznie. Możemy tam zjeść też domowe obiady. Ja skusiłam siebie i rodzinę znowu na placek po węgiersku. Ruch był spory ale nie czekaliśmy długo- ok. 10 minut. Placek jeszcze większy od tego, który jadłam w Syrenie. Ogromny, gorący, parujący i apetyczny. Solidna porcja, byłam tak najedzona, że nie jadłam już tego dnia kolacji ani śniadania następnego dnia 😀 Sala jest dość malutka, szkoda więc, że nie ma ogródka, w którym można posiedzieć na zewnątrz. Ale ogromny plus za ceny. Jest tanio a przepysznie a porcje duże. Warto zajrzeć.

pizzerie i restauracje kołobrzeg bary w kołobrzegu placek po węgiersku kołobrzeg syrena lepirożek pierogarnia gdzie zjeść

pizzerie i restauracje kołobrzeg bar w kołobrzegu bary lepirożek pierogarnia syrena przednie jadło pizza bazylia

pierogarnia Lepirożek

Przednie Jadło , ul. Kamienna 4

Nieduży, niczym niewyróżniający się z zewnątrz bar a zjemy tam prawdziwe swojskie jadło czyli pyszne obiady domowe. Ruch spory ale czas oczekiwania na obiad krótki- ok. 10 minut. Oprócz oferty domowych obiadów codziennie można tam zjeść inne danie dnia czyli zupa + drugie danie za 18 zł. Skusiliśmy się bo akurat serwowali rosół i schabowy z ziemniaczkami i 3 surówkami. Synek natomiast skusił się na gołąbki w sosie pomidorowym z ziemniakami i surówkami. Można siąść na zewnątrz bo są wystawione stoliki pod parasolami. My jednak siedliśmy w środku bo akurat zaczynał się wtedy mecz Euro Polska- Szwajcaria :) Jedzenie pyszne, ciepłe a porcje solidne. Nikt nie wyjdzie głodny. Cenowo też w porządku. Polecam.

restauracje kołobrzeg w kołobrzegu restauracja przednie jadło swojskie polskie domowe obiady

restauracje kołobrzeg restauracja w kołobrzegu polecam gdzie dobrze tanio smacznie zjeść przednie jadło polskie swojskie domowe

bar Przednie Jadło

Restauracja Bazylia Pizza & Grill , ul. Narutowicza 15

Wybraliśmy się do tej uroczej restauracji na pizzę. Bardzo ładnie urządzona, czysta, przyjazna dzieciom (stolik z zabawkami), pierwsze wrażenie super. Potem było tylko lepiej. Miła obsługa, krótki czas oczekiwania a pizza przepyszna! Dawno nie jedliśmy tak dobrej pizzy. Dodatkowo dla dzieci są specjalne zestawy- mini pizza + sok. Ta mała pizza w rzeczywistości nie jest wcale taka mała więc nie ma obawy, że dziecko się nie naje. Nasz 8-letni syn ledwo dał jej radę. Miło spędziliśmy tam czas. Niestety brak stolików na zewnątrz ale i tak polecam.

restauracje kołobrzeg pizzerie w kołobrzegu restauracja pizzeria pizza opinie bazylia

Pizzeria Bazylia

Pizzeria Da Vinci , ul. Ratuszowa 3

Piękna, stylowa pizzeria na Starówce. Pogoda była cudowna, więc siedliśmy przy stoliku na zewnątrz. Krótki czas oczekiwania i przemiła pani kelnerka. Pizza na bardzo cienkim spodzie ale pyszna, chrupiąca, z ciągnącym się serem. Na 3 osoby okazała się za mała więc polecam wziąć od razu dwie :)

pizzerie restauracje bary koLobrzeg w kołobrzegu co zjeść dużo smacznie tanio gdzie syrena pizza

W kwestii jedzenia jestem osobą dość wybredną więc skoro już mi coś smakuje to musi być na prawdę pyszne :) Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis przyda się komuś, kto wybiera się nad polskie morze- do Kołobrzegu. Sama przed wyjazdem szukałam takich informacji więc teraz pomyślałam, że może to być całkiem przydatny wpis. Pomysł na ten wpis pojawił się dopiero po powrocie do domu więc żałuję, że nie w każdym miejscu robiliśmy zdjęcia potraw. A może polecacie inne miejsca w Kołobrzegu, gdzie można dobrze zjeść?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FacebookGoogle+PinterestTwitterPodziel się

10 komentarzy do “Pizzerie i restauracje Kołobrzeg czyli gdzie dobrze zjeść nad morzem

1. Bardzo, ale to bardzo pomocny post! Super! Nie jeździmy w te rejony, ale na pewno przyda nam się ten post na przyszłość 😉 <3 Świetny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

2. Byłam w Kołobrzegu. Tam jest mega cudownie. Mam nadzieje, że się tam wybiorę. Co do pizzeri i restauracji. Bardzo przydatny post dla osób wybierających się do Kołobrzegu

3. byłam w kołobrzegu, miesiąc w dzielnicy nadmorskiej . – ah te sanatoria :/
    Piękne miasto, muszę tam jeszcze pojechać i skorzystam z twych rad :)

4. Przydatne informacje. Wlasnie jestesmy w kolobrzegu. wybralismy Bar syrena,w srodku co prawda prl ale jedzenie rzeczywiscie dosc smaczne. Ale chyba juz drugi raz sie tam noe wybierzemy